härliga måndag

ja så känns det lite. min sista måndagssovmorgon. haha. sorligt. ska snart bege mig ut på en promenix o införskaffa oss lite bröd så jag kan äta frukost. domsista djungelvrålen är slut =(
o blev glad innan när min favorit alexandra ringde o sa att dom fått in min pälsgrej man hänger runt halsen igen! jippi! passar perfa till min röda jacka. hoppas jag! så den ska in o köpas sen.

mentänkte till helgen. får nog bli min rosa klänning då. va ju en del pengar på den o har bara använt den en gång.lite kul o va ensam om nåt :D för de e ingen annan som har den =)

fick precis en söt bild på min syster
idag är det sista dagen o rösta! ni har väl gjort det?
snart åker min baby till gran canaria. gottans för han. men jag ska ha så mycket mys här med söta tjejer! o festa ska jag till helgen så det går nog fort. jobbigt bara att min älskling frida är borta samtidigt! ta hand om dom! haha

det värsta med att vara ensam är nog ändå att det bor spöken här. o att jag måste laga mat varje dag och fixa mat till jobbet dagen efter. det suger. haha

ne får väl gå till icaaaa nu då. så jag slipper hungra ihjäl.
meningslöst inlägg. tjaaaarå

Kommentarer
Postat av: alexandra

HJÄLP baby. vårat prat om spöken och sånt skrämde mig. haha! hjärtat, vi ska ha det så kul :D du är brabrabra

2008-11-17 @ 23:14:09
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0