julmusik

sitter här med en sjukt god drink som min lilla syster fixade till mej! bra gjort. fick ju värsta drinkkorgen av mina grabbar + flickvänner när jag hade 20årsfest, skulle testa o shaka lite en gång i somras och det slutade med att det typ sprutade sprit/läsk överallt. jag va visst inte så bra. men det är så kul :)

funderar på om vi ska köra singstar ikväll eller inte. eftersom vi typ inte är några tjejer o killar suger så vet jag ju att jag kommer vinna varje gång =)=) haha!!!
o sen är det typ jag som står vid micken hela tiden. haha! men det är ju så kuuuul! kanske blir lite guitar hero också så pojkarna blir glada. är alla fall klar nu o väntar på folket :)
har lockat håret med plattången. fattar inte att jag inte gjort det mer tidigare. det går snabbt o det är enkelt o det blir dom bästa o snyggaste lockarna/vågorna. så ikväll e jag taggad för riktig fest. även om jag o min man ska upp sjukt tidigt imorgon o åka till jkpg för han ska spela bandy så får la det gå!!

sitter för övrigt o lyssnar på julmusik nu. längtar nästan lite till julen. o ska bli så kul o se min syster som lucia ;) haha! ne men tärna alla fall! hon är ändå snyggast även om hon inte vinner!!

o hoppas mina nya skor funkar ikväll. snygga är dom alla fall :)

ska testa blåbärsvodka ikväll. låter gott o jag älskar ju blåbär så hoppas det på bästa :)

ne nu får det bli en drink till, skål!

o louise, jag håller med. vad gör ens lars i idol. ta bort han snälla. så sverige får lite bättre fredagskvällar!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0