mat

snart blir jag upphämtad för att åka o äta thaimat. har blivit riktig hungrig nu.
igår var sista dagen på mässan. var så grymt trött efter det. känns som jag är på väg o bli sjuk. men de bara ligger o gror i kroppen. är förkyld när jag vaknar o somnar men mitt på dagen är det ganska ok förutom att jag e lite slöö..

nu i helgen är min söta syster o sjunger med dom andra tärnorna på lilla böslids julmarknad. mamma hade varit där idag o sagt att dom sjöng hur fint som helst! ser fram emot att se det om några helger!

för övrigt är det väl ganska bra, går mycket upp o ner.

är så galet trött på folk som är SÅ SJUKT omogna och själviska hela, hela tiden!! undra om det kan bero på uppfostran eller bara en fuckad personlighet. alla fall väx upp!!

ikväll blir det nog bara lugnt. känns som jag hade behövt precis tvärtom. tråååkigt.

saknar min frida.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0