min älskling

konstigt nog är jag inte alls trött idag, fast jag gick upp sex igårmorse o bara hade sovit någon timme. men de är ju skönt, kommer kanske ikväll!
har varit på et bra möte idag =) o det ser ljust ut :) så då blir det kanske jönköping för mej i några månader.
efter det så gick jag o handlade till lilla familjen. trodde mina armar skulle gå av så tunga kassarna va. jisses.

är glad för vi ska hem i helgen igen o träffa jonatans släkt från riddarhyttan. älskar släktträffar, så mysigt.  vi blir verkligen fullt hus! :)
o hittade en söt rosa mössa idag på lindex :) o nu sitter jag o degar i soffan. hur gött som helst. :)

o sen kom jag o tänka på hur otroligt mycket jag älskar min Jonatan.
och igår somnade han för en gångs skull före mej. o när jag ligger där bredvid honom så börjar han prata.
det låter ungefär såhär
-mockalamao (eller nåt)
- vad sa du jonatan
-mackolamao
-jonatan, vad säger du. vad betyder det?
-meeeen det är ju namnet på den nya filmen. fan va taskigt att du frågar vad det betyder elin.

ofta när jonatan pratar i sömnen är jag så trött att jag knappt orkar reagera eller kommer ihåg det dagen efter. men nu var jag alltså klarvaken o fick kippa efter luft. ligger o skakar av skratt i täcker så det inte ska låta. o då tror han typ att jag gråter o knuffar på mej o frågar va de e jag håller på med. (i sömnen) o sen blir han tyst o lägger sig till rätta. haha!!
skrattar fortfarande när jag tänker på det.

hoppas ni har en bra dag
dom visar repris på gamla avsnitt av project runway o det passar mej perfa eftersom jag älskar det! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0