min man

nu kom min man in till mej (jag ligger i sovrummet) o sökte tröst för han hade förlorat på tippet. på en match där dom gjorde mål i övertid. stackaren. känns som jag hört samma visa innan. men han är så söt när jag ser så hjälplös ut. hihi.
imorgon e jag ledig o på tisdag också. sen börjar arbetarlivet. jobbigt o kul på samma gång. gäller väl att komma in i det igen bara. idag har varit en så sjukt slappig dag. legat i sängen typ hela dagen o haft ont i magen :( men känns lite bättre nu så de e skönt =) har precis smällt i mig det sista av min ben&jerry glass, mumsmums!

miss my family.
kollar på ladder 49 nu. påminner mig om när vi satt på planet ner till thailand hela familjen o såg den för första gången.

förresten, i jan el feb ska jag förmodligen hälsa på sabs på teneriffa! JATACK!!! myspys gumman :)

jag älskar dig
du är a l l t

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0