onsdaaag!

var faktiskt på bra humör igår också, men guuuud så trött jag va så blev inget skrivande!
idag har varit en toppendag! mycket mer o göra på mässan än igår o mkt trevligt folk jag jobbar med!!!
o så finns de ju en hel del godis o annat gott på mässor ;)

nu är pojkarna iväg o tränar badminton. allegumman vad säger du om att följa med nästa gång? vi kan ju spela lite så kan vi sola sen?;)

helgen var alla fall jättemysig! jag överraskade mamma med att komma hem i torsdags. hade smygplanerat med hennes kille så jag var hemma hos honom när mamma kom dit o hon bara stod o kollade på mej. hehe! så de va mkt lyckat! sen på fredagen kom jonatans släkt från riddarhyttan på besök! ligger typ 5-6 timmar från halmstad. visste att camilla säkert va jättestressad med att fixa iordning eftersom alla skulle sova där så åkte dit lite tidigare o hjälpte till o de blev så fint så :) sen kom jonatan o sen kom släktingarna! o sen åkte vi ut i skogen till deras kusiner o skulle ha surströmmingsskiva! o ni som inte testat det innan så, Ja det luktar precis så äcklig som man tror + lite till! haha! vi pratade om att jag skulle skriva det i min blogg så får väl göra det ;) haha! Jonatans mormor o morfar var så oroliga för hur jag skulle klara lukten men man vande sej efter ett tag. försökte även smaka också, men efter två tuggor så var det nog. hehe. tror egentligen inte att det är så äcklig, bara det att lukten liksom sätter sej i nästan o förstör allting. hehe! var alla fall supermysigt! alla driver med mej för jag tycker det är så synd om älgarna som slaktas o att det ser så äcklig ut när dom hänger där. haha men e ju inte van vid sånt. goda är dom alla fall! ;)
på lördagen åkte vi till ullared fast det fick bara bli affärerna utanför. va över en timmes kö in på gekås!!! helt sjukt! aldrig sett så mycket folk där! på kvällen sen va det tacoskväll hos några andra kusiner o massa vindrickande! trevligt trevligt, fick lite råd av jonatans morbror som redan är jurist. annars tyckte dm de va bra om jag kunde bli läkare, så någon kan undersöka alla. hehe!
sen sov hela familjen andersson + släkten från riddarhyttan uppe i abborrhult så totalt va vi 14 pers i typ fem rum! myspys!
på söndagen sen blev det middag hos pappa o fira fars dag o så kollade vi på hbk-kalmar. skönt de va o sitta inne o kolla när man såg vädret ute! ooo de va så kul när ingelsten fick göra sista målet!
så det var verkligen en superhelg. älskar att träffa släkt o vänner o jonatans släkt är så underbar. alla är så trevliga, roliga o goa! :)

nu ska jag gotta ner mej i soffan o slumra lite.
nästa vecka börjar jag på nya jobbet !:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0