saknad

i torsdags åkte min älskade man till gran canaria.
fick mig en pratstund med han innan o dom hade det jättebra :)
är det inte märkligt att man kan sakna en människa så mycket på bara en vecka.
jag är verkligen så galet galet kär i denna man. my heart belongs to you..
 
nu ska jag gå över till ajnur o fixa mig i ordning innan vi åker till fidde o fadil :)
imorgon är det söndag o då är det bra tvkväll o jag ska mysa med min alexandra :)
gud vad jag har underbara vänner. alla tar verkligen hand om mej och ställer upp nu när jag är ensam. tusen tack för det!! ni som känner mej vet att det jag hatar mest av allt är att vara ensam och speciellt att sova ensam! men på onsdag ska jag banne mej göra det. då är det ändå sista natten och massa bra på tv o då ska det städas o fixas så pepparkakorna blir glada :)


får inga bra ord till mina känslor, men alla som älskar någon gränslöst vet hur jag känner.
alltid alltid

ha en bra kväll :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

hjärtat, du har fixat detta kanon. Och det är inte långt kvar. Ikväll ska vi ha myskväll framför tvn med våra program. haha! Syns snart <3

2008-11-23 @ 18:43:06
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0