söndagkväll

hejhopp.
här sitter jag o smaskar i mig vaniljglass med oboy. mumma!
skulle egentligen kollat på bondfilmen ikväll, men så skulle jonatan möta upp stoffe o hjälpa han bära o då va jag tvungen o ta över pokerspelandet o sen kunde jag inte slita mej. men nu åkte jag ut :(
har varit en mycket bra dag, även om jonatan väckte mej klockan 6. så åkte jag jonatan tomas o adam till torup. droppade av adam o fortsatte på jönköping o råslätts ip där dom spelade bandy! perfekt dag o kolla bandy alla fall! varm gosig jacka, strålande sol :) o det är faktiskt riktigt kul o kolla på :) o min man va så duktig så!
sen kom vi hem vid tre o har bara legat o degat. asgött.
hade riktigt kul igårkväll alla fall :) men vad kan man inte ha när man är med fridaälskling. vet inte hur jag ska klara mig utan dej över en mååånad =(
bestämde mig i natt för att åka med jonatan till jönköping tidigt på morgonen, o det betydde ju att jag också fick packa i natt.... på fyllan. så skulle jag ta upp min dator o laddaren så hoppar det ut en gaffel. varför har jag lagt en gaffel i dataväskan? haha! så kan det gå. o blåbärsvodkan va mumsmums!

nej nu ska jag nog ta ett avsnitt av andra avenyn innan jag stänger mina ögon för dagen o gosar in mej med min man.

ollybajs, ring mej imorgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0