Tjolahopp!

idag har varit en bra dag. har skrivit på papper för mitt nya jobb så när är jag inte "mellan två jobb" längre :) plus att jag hinner med och jobba på mässan nästa vecka, som jag älskar :)

o veckan då jonatan är iväg ska alle bos hos mej :)
o idag var vi på stan o hade mysigt. fixade lite saker o fikade, mums! den kladdkakan satt bra!
så ikväll ska min man, robin, fidde o stoffe spela badminton o då ska jag ha ensamtid o fixa naglar + ansiktsmask. så nu ska jag fixa mej lite mat.

har en överraskning imorgon med till några som jag kom på nu, som ska bli såååå kul!!! :) TJOHO!
o i helgen blir det fullt hus hemma hos jonatan med hela tjocka släkten, ska bli kul! o så är det ju fars dag på söndag som man måste klämma in. men det löser sej :)

nej nu ska jag fixa tacosrester från igår, men det funkar :)
o en sak till, hittade en såååå fin balklänning idag, (eller alle hittade åt mej) på internet, vill ha! :) ska ha!
Puss på er


Kommentarer
Postat av: alexandra

Klart du ska ha den balklänningen gumman!

2008-11-05 @ 21:24:20
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0