underbara onsdag!

idag är det onsdag, vilket betyder att jag bara ska sova ensam en natt till!!!! :D:D
imorgon kommer jag somna mot min man och det ska bli så jävla jävla underbart!

fick mig en pratstund med honom idag o dom va hos frida o jessa så fick prata med frida också :) sen ringde jag camilla o pratade lite o tydligen så är julskyltningen i torup på lördagen så då kan vi gå på den o den i stan! o jag o jonatan har inte varit på julskyltning tillsammans innan så de ska bli så mysigt :) fick även prata lite med min gullunge matilda också! ska bli kul o träffa dom i helgen =) o ska bli skönt o träffa mamma o pappa o olivia också, känns som jättelängesen.

idag känns det som jag jobbat från sju till åtta. direkt när jag kom hem (okej jag låg lite i soffan) så började jag röja undan, damma, (nu kom jag på ett ställe jag glömt, haha) o dammsugit o torkat o tvättat o satt fram alla adventsljusstakar och julduken. kanske e lite tidigt men de e så mysigt!
och så ligger det en pepparkaksdeg i kylskåpet också, mums!

sen har jag en suprise till mina pojkar, ska bli kul o se om dom gillar den lika mycket som jag gör. men den e lovely. mkt bättre än den förra!:) o imorgon på lunchen så ska jag, fidde o malin käka ute. så skönt o slippa laga mat. fasen vad bortskämd man blir när man bor hemma eller när stoffe o jonatan brukar laga mat :)

onödig fakta. men idag är jag bara glad för imorgon får jag träffa the LOVE OF MY LIFE!
gonatt sov gott, det ska jag göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0