aj aj

jag har aldrig haft migrän, men idag va de nog nära. fy fan.  nu börjar det komma tillbaka.

blir jobb imorgon. o förhoppningsvis fixar jag o Po så vi får jobba tillsammans på nästa mässa. :D

jag vet inte varför men jag har typ kommit in i en tänkarperiod. kanske för jag typ är själv varje kväll. jag har fått så mycket ensamtid så jag typ går igenom hela mitt liv.
ja, jag bor ju såklart hos jonatan nu men dom kollar på fotboll varje kväll, o nu precis studsade han in här o va glad för han hade vunnit.
men mitt liv har ändrats så mycket dom senaste åren. jag undrar hur det hade sett ut om det hade fortsatt som förut. kanske mycket bättre på ett sätt, men mycket sämre på ett annat. och jag funderar på alla val man gjort. jag kan på fem röda säga säkert tio val jag ångrar. ska det vara så? jag undrar hur mitt liv hade sett ut om jag gjort ett annat stort val. känner bara att jag filosoferar mycket nu. men det är lättare att få se det. vid vissa tillfällen har jag liksom som varit utanför min kropp. nu när jag tänker på det i efterhand så kan jag inte fatta att det verkligen var jag. kunde jag vara så dum. från och med nu. ska jag jävlar stå på mej mer. o jag kommer aldrig komma dit igen. aldrig. jag får bara inte tillåta mej det. för i så fall går jag nog under. o alla dessa val man kunde gjort annorlunda det bara gnager i mej nu. jag önskar man bara kunde fått en inblick i hur det kunde varit. fast skulle man må bättre av det. känns lite som man står vid ett vägskäl. men nu ska jag bara försöka se framåt. när jag tänker tillbaka så tänker jag mest på negativa saker. är det för dom var större än dom positiva eller varför gör man så. så det är bara onödigt. skulle man gjort annorlunda val finns ju faktiskt möjligheten att det också skulle vara sämre. så nu tänker jag blicka framåt. radera saker och rensa från min hjärna för att få plats med allt det positiva i nuet.
nu ska jag sova. eller försöka. nu har jag alla fall fått det här ur mej :)

frida jag ringer dej imorgon.!
o tack till min mammi o syster för ni är så söta! :)
natti!


Kommentarer
Postat av: sofie

livet är är fyllt med val,du står inför val varje dag och jag tror att alla tänker som dig..hade jag gjort på ett annat sätt hade det slutat annorlunda osv.. men det är så man inte ska tänka! tänk på att det du väljer just då är det rätta för dig! val du har gjort har ju faktiskt gjort att du är den du är idag! en underbar person! saknar dig! /sofie

2008-10-23 @ 19:00:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0