allvarligt talat

HUR kan man tycka om Lars TÖNTMES Eriksson. hur fan tror han på allvar att han ens kan bli en artist. HAN KAN FAN INTE ENS GÖRA EN INTERVJU!!!!!!
OCH han säger till och med i sin lilla snutt när man ska ringa o rösta på honom. "o glöm inte rösta på dom andra också" Lars Eriksson ÄR JANTELAGEN. mellanmjölk så det bara stänker om det!
nej jag klarar inte av honom. alex hade passat så mycket på hans plats!
man kan inte gå in i en tävling med den inställningen han har. neej synd man inte kunde ringa o rösta på den sämsta o den som skulle åka ut för då hade jag röstat sååå mycket!! han sjunger inte ens bra. vem skulle kunna köpa en cd med han gnäll på flera låtar. de låter ju likadant hela tiden.

SNÄLLA! HAN MÅSTE ÅKA UT IKVÄLL :)
så nu har jag fått de ur mej =)
nu ska vi fortsätta mysa :) jag o alleballe!=)

Kommentarer
Postat av: Lina

HAHAHAHHHA, JAG HÅLLER MED ELIN!!! Jag och Lollo satt är och var misnt lika förbannade, han suuuuuger!!! Ut med honom nuuuu!

2008-10-10 @ 22:14:15
Postat av: Lina

Glömde att det var så kul o se dig idag, kändes som förr:):) Saknat det!!

2008-10-10 @ 22:15:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0