freeedag!

jisses vad veckorna går fort!! redan fredag igen. o det betyder att jag ska upp till jönköping o mysa med min jonatan. o slipper ta tåget upp också för jag ska åka med adamo. vänligt. haha

får väl hoppas det blir lite jobb för mej nästa vecka! skulle vava trevligt, så håller mina tummar :)
nu ska jag lägga mig i ett bad sen ska jag gå o besöka min syster som står på biblioteket o har kul(?) o sen o hälsa på världens bästa frida!!

tråkigt är att jag inte hinner se linus o fykell o micke innan dom åker. men ni är hemma snart igen, eller hur?
:( usch jag hatar när alla åker.

o så får man inte dricka o ha kul i helgen för man äter penicillin. trååkigt. vad ledsen jag blir! menmen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0