helgen

vaknade upp med träningsvärk i fredagsmorse. kändes bra! väntade på att klockan skulle bli fem o sen begav vi oss av till halmstad. robin vid ratten, po vid sidan om. o barnen, jag o alle o storebror jonatan ibaksätet. haha
mycket prat om bloggar. hihi.

sen på kvällen kom vi hem till abborrhult och var där o myste på kvällen. dock va inte min älskling matilda där.
sen på lördagen begav vi oss av på stan o gick där o strosade lite, sen år vi gott på kvällen :) o sen sent på kvällen åkte vi hem till älsklingen igen. o då fick jag även träffa matilda :D
så det var en mycket lugn helg för vår del. o de va såå skönt o bara ta de lugnt.
sen kom vi tillbaka till jönköping vid halvsex tiden. gottgott. sen va de mys med alle hela kvällen, med dipp, gurka, morötter o massa chips. fick du också ont i magen?

sen gick min man tidigt i morse o då blev det ensamt.
så hela morgonen har varit apa.
är så arg o ledsen o besviken på vissa saker.
och jag kan inte förstå på fullaste allvar hur en människa kan ha ett syfte som går ut på att göra att någon annan mår dåligt. det skrämmer mig att det finns såna personer.
men jag kommer aldrig, aldrig bli sån.

mammi är bäst.
och jag har världens bästa man

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0