myspys

ikväll var en mysig kväll. Innan va stoffeli på träning o då var jag o min man ute i gick en ordentlig runda. gick upp o upp o upp. min puls va hög där kan jag lova ;) sen kom stoffe hem, o dom började plugga. sen tänkte jag va lite gullig mot mina pluttar så jag dukade fram bröd,(bakat av mej;)) smör ost gurka kräm flingor mjölk youhurt juice o såklart te. o tända ljus.
en riktig myskväll helt enkelt :)
sen har stoffe suttit i klinkat på gitarren o nu sitter vi o lyssnar på björn gustafsson. han är sååå bra :)

imorgon blir det partaj på mitt intiativ :) ska bli kul!!
ooo måste bara säga att jag är sååå glad också! för min älskade syster kan  bli halmstads lucia, ja hon är ju redan tärna :) för jag skickade in henne till hp o idag va hon på uttagning o sjäääävklart blev hon uttagen!! så nu ska jag rösta som bara den!!!

nu ska jag försöka få mig och min man i säng. mina ögon är trööötta.
o imorgon ska jag till a6 med alexandra o köpa party outfit!
frida ring mig imorgon ;) malin du med!! hihi
natti kära vänner

Kommentarer
Postat av: alexandra

jo hörde det, MORR! och po åker hem i helgen, trodde han skulle vara mysig och planera något med mig på lördagen. men icke! ; ) ringer dig imorgon stumpan

2008-10-02 @ 23:31:38
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0