Oktober.

Redan oktober, galet vad tiden går fort!
Sitter hemma hos min älskling nu medans han är i skolan. tråååkigt
och det bara regnar o regnar. ska ändå försöka få med han till stan sen :)
Igår gjorde jag veckab goda gärning!! städade hela toan. o det tog två timmar sen behöver vi ju inte gå in på detaljer ;) har alla fall träningsverk idag av allt skurande men bra blev det! o de luktar sååå gott!!
idag går jag bara o gör fint lite :) o så ska jag nog baka bröd :) fast bara sån man tillsätter vatten i men ändå! duktigt!

Idag är ändå en dag jag väntat på väääldigt länge!! Det är Grey's Anatomy premiäääär :D TJOHO! äntligen blir onsdagarna heliga igen!
O eftersom Stoffe ska på bortamatch idag så kanske de blir kyckling o potatissallad idag älskling?:)
O idag kommer min mammi hem :) fast får ju inte se henne än, men kan alla fall prata lite mer!

nej, nu ska jag fixa lite i rummet så de blir fint :) är ju lite jobbigt att bo i en resväska. kläderna hamnar liksom överallt!
 
ha en braa dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0