onsdagkväll = GREY'S ANATOMY

Heeeej :)
Ikväll är det min kväll för det är Grey's anatomy :) Tjoho!!
o nu är det bestämt att jag ska jobba på elmiamässorna. älskar ju de jobbet så de känns bra! :)

imorgon ska jag fika med ajnur o alleballe ska bli mysigt! o sen ska jag o alle på box o de är PO som håller i det. så hoppas han tar de lugnt med oss. haha. jag är ju inte allt för stark. o killarna bara skrattar åt mej. men de ger mej ju motivation så jag vet ju vad jag kommer tänka på när jag slår imorgon. haha!

nejj nu ska jag nog hoppa in i duschen.
hade mitt hejdåprat med linus innan. men dom kommer ju hem den 20 januari o de e ju inte så långt. typ.
usch nu känner jag mej tjock av rulltårtan. tack stoffes mamma den va good :)
o pratade med pappi innan o han sa att när vi kommer hem nästa gång så väntar det kycklingvingar på harrys!!
så vi springer nog hem nu. haha

nu ska jag ladda inför greeeey's :D:D love love love
o lite love på¨min man :)
o mergimo för jag tyckte hon va sööööt. maaaaacus

tjolahopp

Kommentarer
Postat av: bazza fan

bazza är bäst

2008-10-15 @ 23:51:52
Postat av: Lina

Kul att du ska jobba på mässan ju:) Vi var också på box igår, hiih. Kul att PO håller i den, hade man ju velat delta!!! Hoppas det gick bra och att du inte har alltför träningsvärk idag!! Puss

2008-10-16 @ 08:29:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0