slappesöndag

slappesöndag. tråkig dag.
men har alla fall haft en bra helg! i fredags var det fest och utgång o jag o alle dansade på! riktigt kul!
allt var toppen även om kvällen kunde slutat bättre. men det löste ju sej sen med :)
lördagen va mest lugn, väääldigt lugn. o lite bakfylleångest. va längesen jag mådde så dåligt dagen efter. så det fick bli en lugn kväll med bio med Alexandra! :) o de va mysigt. medan våra män spelade nya fifa09. helt otroligt det där spelet, verkligen! haha!

och idag är det bara lugnt. är ju så tråkigt väder så man kan ju nästan inte bli annat än lite depp.

jag försöker alltd ha ett öppet intryck när jag träffat nytt folk. men jag kan själv tycka att jag har bra personkännedom. så det jag säger om någon efter första gången jag mött någon visar sig nästan alltid stämma. så därför tänker jag nu bara följa min egen känsla. för den har oftast rätt. och jag tänker verkligen inte lita på någon i onödan.

Elin.-
försök inte ens nästa gång för det kommer aldrig gå. för du finns inte.

Kommentarer
Postat av: Frida

Elingumman, jag saknar ju dig. Såg att du hade ringt igår, så jag tänkte att jag ringer dig på lunchen. Svarar du då? :)

2008-10-06 @ 10:23:34
URL: http://fridajingblad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0