telefonförsäljare

jag jobbade i typ 1½ år från och till med att ringa o göra telefonundersökningar. bra och framförallt enkelt sätt o tjäna extra pengar. som kom väl till nytta
MEN att jobba som telefonförsäljare och ringa till folk o tjata SÖNDER sig för att få något sålt,då är gränsen nådd. det är säkert ett bra erfarenhetsjobb om man till exempel vill gå vidare som "riktig" säljare sen. men varför, varför sätter man sig annars vid en telefon o tjatar på folk. jo det är för att det är svårt o få jobb, MEN telefonförsäljarjobb är såå lätt o få. o så har man ju garanterad lön en månad. typ. o sen är det bara press o press.
det ringde en hit från telenor typ förra veckan o frågade efter mamma. och jag sa att hon inte var hemma. o så frågar dom vem som har hand om bredband o telefoni. o nej, vi har telia och vi ska INTE byta till något annat, vi är nöjda som det är. o hon bara okej, men tack ändå. o nu ringer samma säljare hit en gång till, fast jag sa nej en gång. o tjatar o tjatar utan dess like fast mamma säger nej hela tiden. usch vad hemskt det måste vara att sitta i andra änden.

menmen ikväll ska jag o min man till fru o herr langemark-jingblad o äta o mysa =) ska bli trevligt!
o som det ser ut nu så är jobb inget problem längre! HOPPAS! på måndag vet jag :)

nu ska jag fixa mig :)
ha en bra kväll, DET SKA JAG HA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0