tomt

varför måste man sätta en rubrik. för jag är bara tom i huvudet just nu.

jag hatar att säga hejdå. om det så bara är för ett litet tag så hatar jag att säga hejdå. o jag kommer aldrig aldrig vänja mej.
men sen mår man alltid bättre när man kommer hem och min syster står o väntar på mej. för mamma är i stockholm o kommer hem imorgon :) o då va de två veckor sen vi sågs sist. hehe. mammikram.

ibland blir jag bara så arg och ledsen över att inse hur verkligheten är, jag blir arg över hur vuxna kan bete sig. och förvånad. så kallade förebilder till någon som gör på det sättet. det är helt sjukt. allt bara för att förstöra.
men tydligen är det så att mår man dåligt så måste man få någon annan att må ännu sämre. så egentligen borde de ju vara så att du mår dåligt. men det är ingenting mot vad du kommer göra om det här visa sig stämma. då ska du få ett helvete. vuxna äckliga människa. jag önskar så att du var en bra person. men stämmer detta så vet jag inte vad längre. då förstör det så himla mycket för alla, och framtiden.

idag har jag haft ont i magen. på höger sida bara trycker det. jättejobbigt. så ligger jag still ett tag så är det bra o sen rör jag på mig så får jag ont igen :( så idag gjorde jag pommes till mig o olivia så håller jag värmekudden för kudden samtidigt som jag ska ta ut pommesen från ugnen med en hand (vi har en spärr på ugnen). fick ut dom. sätter dom på diskbänken. liiiite för långt ut o i nästa ögonblick så ligger allt på golvet. bra jobbat. men dom va goda ändå ;) haha!

på torsdag hade jag tänkt o låna hem min lilla älskling för en dag alla fall o bara mysa så mycket jag kan. vet ju att han mår bättre där han är nu. men gud vad jobbigt det är när man börjar tänka på det. kommer säkert bli ännu värre på torsdag när man påminns om hur det var i huset och när man fick gosa varje dag. jg har världens bästa katt.
och jag tänker på min frida.

nu ska jag lägga mig o se klart på Hancock. brabra film. ska försöka gå upp lite i tid imorgon.
o imorgon åker björn, stefan och hans frida till stavanger, hoppas ni får det bra!

blev kanske lite mycket nu.
men godnatt allihopa. sov så gott
själv ska jag försöka somna med min värmekudde o drömma att min man ligger o håller om mig, så kanske det går lite lättare. han är bäst
o imorgon kanske jag ska hälsa på robins bebishund!!! :D villocksåha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0