vin idol o aaaalle!

nu sitter vi o myser, fixar oss o dricker vin jag o min alexandra!
gud, vilken bra vän jag har hittat i henne!!!

sen ska vi gå ut. o robin o po kommer o hämtar oss :) Tack!
så ska vi shaka loss!

jobb imorgon men det är inget större bekymmer nu. fem timmar är ingenting!

ville bara säga att jag är så TACKSAM över min familj o mina underbara vänner. har varit lite nere på sistone men jag älskar er alla!! så att ni vet :)
o girls, hoppas ni har the time od your lives hos sabbe!

o frida, fan va avis jag är!!!

SOFIA RING MIG"!!!!!

jag o alle = brabrabra bättre än dig

Kommentarer
Postat av: alexandra

du och jag baby :D

2008-10-26 @ 13:06:05
URL: http://alexandrawandeby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0