.

skulle nog kunna skriva minst en timme utan stopp för att få ut allt ur hjärnan.
sitter ensam i sängen o bara latar mig. har gjort det sen jag kom hem kvart över tre.
ska snart få i mig lite mat o fixa mig lite o sen ska jag mysa med alexandra o två av hennes vänner. skönt att komma UT.
det var malins sista dag på jobbet idag. tråkigt. vi har pratat mycket hon o jag, men som ensamma tjejer på jobber har man ju en del gemensamt. plus att vi har lika smak! haha ;)
jag är lite sur på mig själv för jag inte gick o köpte vin innan. är så sugen nu. rosé. imorgon ska bli premiär. årets första rosé i år. förutom den gången jag lekte att det va sommar o hade smygpremiär.

men jag är glad att det är helg. och jag är glad att jag har två underbara vänner här uppe, som jag kommer sakna enormt mycket när jag bor i halmstad igen.
jag har bara tappat förmågan att formulera mig. det strömmar i huvudet, men det kommer inte längre. det är bara ett stort jävla stop. om man skulle gå o fräscha upp sig o börja leva!
hejdå sängen! :)
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0