jag längtar hem

tänk att nu när jag längtar hem så finns det bara en sak i mitt huvud, jag vill vara i lägenheten! jag älskar att inreda, jag älskar att se väggarna få en ny fräsch, snygg färg! jag älskar att det är mitt och jonatans gemensamma projekt och att vi är lika engagerade! det här kommer bli toppen! :)
i helgen ska jag hjälpa till på ett bröllop, jag älskar bröllop! bara inte detta får upp min undangömda tankar på att bli en bröllopsfixare, var helt inställt på det för några år sen. hehe!
fick reda på idag att jag har en månad till på mitt jobb här! tack!! :) nu är snart allt perfekt!
imorgon brummar vi mot halmstad! jävla skit att man inte kan ladda ner filmer nu så man kan kolla på tåget. eller är det ok att börja göra det igen nu?

nu: mat!

sen: medium o glass!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0