jag vill ha en katt!

jag vill ha katt. jag har haft katt i nästan hela mitt liv o jag älskar katter, fast mest älskar jag såklart min gråa älsklingsmorris. han kommer alltid vara nummer Ett!
Men min lilla älsklingsman vill inte att vi ska ha en katt. men ni som känner mej vet att jag kommer göra mitt bästa för att få som jag vill! så nu har jag kommit på en superbra lösning. o duger inte den så får jag nog fundera på vad som är bäst sällskap, en liten kise eller min man ;)

snart är det grey's. o jag älskar grey's. ska bli mycket intressant o se hur derek gör ikväll ;)
o pappa ringde innan om lägenheten. o vi har fått färgen nu! tjoho :)
nu ska jag slå o hoppa lite på min man. tjingeling!


 ELLER

det är frågan


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0