ojoj

de var längesen jag skrev senast men har minsann inte suttit vid datorn mycket den senaste veckan!
förra veckan hade jag o jonatan en riktig fixarvecka. vi har målat o gjort fint i lägenheten :) nu är det bara sovrummet kvar,vilket blir lätt som en plätt så bra som vi blivit nu! haha! älskar lägenheten och allting med den, förutom den psyksjuka gubben under oss! blir som en helt annan lägenhet nu när väggarna är vita och inte i någon bajsfärg! påskhelgen började superbra! Jonatan hade DM match på torsdagkvällen o de va den värsta matchen på länge. tyvärr förlorade dom i andra förlängningsperioden. på fredagen var det så ängtligen dags för äggaspelen! jag har varit välrdigt förväntansfull inför denna dag. förra året satt jag ju på läktaren o tyckte det såg så kul ut! så denna gången var jag en av spelarna och det var precis lika kul som det såg ut. var ju hel slut efter en minut men det va bara o vila o in på plan igen. fick dessutom en riktigt tackling av jonatans bror tomas. haha! synd det inte var tvärtom!
sen kom min älskade frida med lillasyster jessica o hejade! så kul o se min bästis igen!
synd bara att daniel o jimmy kom precis efter vår sista match!
påskdagen så donade vi lite hos jonatan o gosade men "min" nya katt. det har nämligen kommit en liten katt till familjen andersson. fast den bor i ladan o den är så gosig o söt!
på kvällen blev det grillning med hemma hos daniel, (tack!) o sen vidare till robin o förfest o sen vidare ut på stan. även om den här påskafton var MILJONER gånger bättre än förra årets så gick jag o jonatan hem redan vid ett. även om vi har egen lägenhet nu är det ganska gott o gå hem o sova hos pappi för då får man så galet god frukost ;)
i söndags var det 65-års firande för Jonatans underbara mormor. vi åt påskmiddag på gästis o de satt fint i bakismagen! :) o sen var det vidare på 13-års kalas till en av jonatans alla kusiner där det vankades underbara tårtor!
nu är vi uppe i jkpg igen men åker till halmstad igen på fredag! :)
i helgen blir det mer målande o lite jobb :) synd bara att jag missar Jonatans seriepremiär :( mot gamla vapnö ;)

ny är det köttbullemackor som gäller! o sen är det äntligen grey's. höll ju på att börja gråta förra onsdagen när det var hockey istället!
pusselipuss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0