sista natten

sista natten som jag är ensam! och nu äntligen har installeringskillarna gått. dörren har stått öppen i evigheter o det luktar konstigt. ska nog snart lägga mig i sängen. var så trött innan så jag somnade direkt efter jobbet. helt däckad. men jag är såå  glad för jag har jobbat min sista dag med duschväggarna. det kanske inte säger så mycket men nu slipper jag lyfta mer!! dom duschväggarna vi limmar nu orkar jag inte ens. haha! dom är gjorda för tjocka amerikaner tror vi. o jag undrar hur dom små kinerserna som gjort dom först klarar det. hihi
imorgon åker jag hem igen! underbart! får bli sena tåget. funderar på o ta en snabbis till ikea men orkar nog inte det med alla grejer. så dom mest nödvändiga saker får vi fixa hemma! o nu är vardagsrummet klart :) o imorgon kanske hallen blir klar älskling?;)
o längtar tills allt blir klart!
sen är det medicinutb på torsdag för jobbet hemma o sen på fredag är det äggaspelen. ska bli intressant o se hur det går. får väl bjuda på mej själv o så illa är de ju inte.;) vi var ute o övade lite förra veckan på gården när småungarna inte var där. haha!
är ju underbart med det fina vädret. man blir så glad :) tyvärr hann vi inte sitta ute på rasten idag. åt tårta o godis istället! :D
naaatti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0