trött tröttare tröttast

är så galet trött på vissa grejer nu så ni anar inte. vissa människor borde verkligen växa upp. så pinsamt beteende!
imorgon är det torsdag, TACK gode gud för då är det bara en dag kvar tills det blir halmstad igen. jag längtar hem så fort jag sätter mig på tåg hit. och jag längtar efter att bo i EGEN lägenhet. dessutom var jag o jonatan på ikea igår så nu har vi en del nytt o fylla lådor med. plus att min Älskade garderob från huset ska upp. saknar den. o vi ska måla klart! skönt o slippa måleriet sen ;) har blivit sån sjukt stor skillnad. verkligen en miss att jag inte tagit "före" kort. men det såg för hemskt ut. haha ;)
o idag fick jag reda på att min älskade mormor kommer till halmstad o hälsar på, på lördag! :)

jag får blåsor i öronen av allt skitsnack.
haha den körde vi förr. o inget stämmer bättre nu, klockrent.
Grattis Lina !!! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0