usch

jag hatar verkligen att vara ensam. det är det värsta som finns. särskilt när jag är långt ifrån min nära o kära.
o jag är ju inget big fan av jönköping heller, sorry jönköpingsbor. jag tror att dom flesta som pluggar här känner ändå bara studenter vilket innebär att det inte är många jönköpingsbor. det är bara så att jag mest fått dåligt intryck av folk som bor här. förutom några underbara undantag. alla är med alla och det skvallras helt sjukt mycket. jag kanske har ett o annat snaskigt skvaller. men fan hur kul kan de va o snacka så mycket.
halmstad är inte heller skvallerfritt men shit här är det extremt.
men jag har min bästa vän och stora kärlek Jonatan här. och ni anar inte hur mycket jag längtar efter Vår lägenhet. och den blir så grymt fin :) med vita snygga väggar!

ska nog borsta tänderna och gå och lägga mig i sängen, med datorn o värmekudden.

natti. saknar min älskling.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0