fiesta baby!

känns som evigheter man skrev här när huvudet inte är 100% med!! haha! minns mycket väl studentfesterna. mmhhmm.!

ikväll är det Fiesta. jag o frida är hemma hos henne med min bebishundgosegris. min passoá står bredvid mig. den smakar gott! addox älskar och se på oss när vi fixar i ordning oss! inte konstigt ;)
ikväll är vi ännu(!) snyggare än vanligt. jajjemen !
ja det är som på gamla goda tiden när jag o frida hade ensamförfester. men fan va bra vi har det. helt enkelt BÄST.

tänk när man var liten och tjugotre kronor var faktiskt ganska mycket. frida är för övrigt mycket het, hade jag varit lesbisk hade valet varit givet. nu går väl våra pojkvänner i taket!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0