mysdag

låg i sängen sjukt länge idag och sen bytte jag till soffan. gottgott! blir trött o slö av penicillinet. men jag tvingades upp för att möta syster på stan. sen köpte vi med oss godsaker hem o myste. nu är jag hos pappi sen blir det mys med sabina! :)

har fått penicillin för min fot :( fick myggbett i fredags hos linus, och ja, jag är lite överkänslig. trodde jag skulle slippa gå till fabror doktorn men efter att min svullna fot och smärtan inte ville bli bättre så.. har haft galet ont. och min fot har varit dubbel. precis som förra året fast nu var det andra foten. jippi. rosfeber och penicilin o EN vecka. fuck. men kräftskiva i helgen alla fall hoppas jag!
ikväll är det final i the bachelorette. funderar på om jag ska se det- är fortfarande arg. haha
så om ni vill veta så vinner jesse. dom förlovade sig men är inte förlovade längre och älskade jason har haft ett eget the bachelore och funnit sin kvinna! haha
jonatans familjs hund försvann i måndags kväll. min lilla lurvmolly. men som tur är kom hon tillbaka inatt! var sugen på att skaffa hund innan men det räcker med addox o molly! var med frida o molly på "stå fint" kurs igår. han är så söt! och så stor han blivit o mycket päls har han fått! min lilla gosing!

nej får väl fixa internet hemma nu! jobbigt o kolla igenomallt på en gång. hehe
pussoknuff

Kommentarer
Postat av: Frida

ÅHHHHHHH VILKEN TUR ATT HON KOM TILLBAKA!!!!!! Nu är väl Mathilda glad igen? :D

Men du, det var faktiskt mig och ADDOX du var med på ringträningen... ;)

2009-08-27 @ 10:02:44
URL: http://addox

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0