trötter

sitter hemma hos pappa i brist på internet hemma. jonatan är på träning o det e lite tråkigt o sitta hemma själv. men snart ska jag gå hem o fixa mat :) pasta carbonara, på mammas vis :) mums! kanske en liten förrätt också? ;)
nu är snart dom schemalagda dagarna slut så då blir jag timmis o få vika lite hit o dit.
min älskade alleballis var här i helgen. massa mys!! och på lördag var det släktträff, mycket trevligt det också :)
så helgen var super! nu är jag ledig onsdag torsdag, på torsdag har jag äntligen bokat klipptid! får se vad som händer ;) o sen blir det abborrhult eftersom älsklingsmatilda fyller 11 år! och tror hon kommer bli mycket nöjd med presenten:)

tiden går skrämmande fort, känns som den här sommaren har försvunnit och jag knappt gjort nåt på listan. men men. har hela hösten kvar. och förhoppningsvis(!) så blir det thailand i vinter över jul o nyår! kanske får vi med fredrik o emmy o alle o robin! hade varit grymt o fira jul med dom där nere, och nyår :D
kom på att det är det 18 aug, det betyder att om 10 dagar är det 3 år sen jag och min babbsi blev tillsammans! ja tiden går minsann fort. känns inte som det var längesen jonatan skulle flytta upp till jönköping och vi trodde det skulle sluta med en sommarflirt. men acknej. we belong together, trots motgångar o störda människor som ville annat!
nu har jag världens bästa man och svärfamilj :)
nu ska jag cykla mot hemköp o köpa nåt gott till kvällen! ledig imorgon så skulle jag vara kul om man inte somnade innan elva. haha!

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0