annandagen

Jonatan har åkt till Torup och jag o Tyson bara myser och myser, Jag trodde inte det fanns fler katter som var så mysiga som Morris men jag har haft turen och fått en till! Ikväll har vi haft nattgäster så Tyson har väl busat med deras fötter och ansikten så nu är han helt utslagen! Passar ju bra eftersom jag också är det!
Nu hungrar jag ihjäl o väntar på kim micke o linus. dom skulle komma mellan fem o sex o nu är klockan snart tjugo i sju!!! jag e ju hungrig!! kanske därför det ligger hundra toblerone papper på bordet nu!

Alla fall så min julafton var riktigt bra. var först på jobbet till halv två sen åkte jag hem o vi åkte vidare mot pappi o kollade på Kalle o sen åkte vi ut till mammi o åt massa mat! Blev riktigt nöjd med alla mina julklappar, fick en rosa digitalkamera av min älskling! :) plus en tröja, trosor och ett fint kamerafodral! Jonatan fick bandyhandskar, tröja, mössa o sockar av mig, så nu kanske man slipper "jag har inga sockar" tjatet! haha

Igår jobbade jag igen, till halv fyra. sen kom Alexandra o Robin hit o vi åt skinka o myste med Tyson! sen åkte jag med killarna o björn o kim som jag inte träffat på evigheter(!) ut till Stina o Haverdal och hade superkul!! o sen vidare in mot stan :) lyckad kväll!

Nu sitter Tyson vid datorns kant o följer varenda bokstav jag trycker på så får väl gosa lite med honom!
Ha en bra kväll! snart blir det pizza här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0