elin jonatan o tyson

ja nu är vi tre stycken. mys
hämtade den lilla i fredags och ja hon som hade katterna hade sett lite fel så vi fick med oss en liten kille hem istället! men det gjorde inget!
på kvällen blev det idolfinal o tacos med Emmy o Fredrik o mys o bus med lillkillen.
lördagen vaknade vi vid åtta, o då hade lillen sovit med oss i sängen hela natten, låg inkurad vid min hals :) sen kom pappa o hälsade på o sen fortsatte det med linus, micke o jesper. sen kom mamma o staffan sen kom jonatans mamma o småsyskon o sen till slut så avslutades dagen med robinson, flickan som lekte med elden och bästa Frida! blev jobb på söndagen o sen har vi bara kelat o busat. o igårkväll åkte vi till mammi o åt tårta o busade ännu mer. Nu ligger han längst upp på soffan med stöd av min nacke.
hela helgen har vi gått o tänkt på vadhan ska heta. vi hade ju bara massa tjejnamn innan.
men nu har vi bestämt oss för Tyson! för han är en riktig liten fighter :)
nu är Jonatan iväg på något spännande o sen blir det jobb för oss båda så då får Tyson vara ensam. men olivia kommer o hälsar på så de ska nog gå bra!! :)
Frida tog massa söta bilder som jag hoppas jag kan få?:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0