jag får inte nog.

Jag får inte nog av min nya älskling. nu ligger han på min axel och sover och borrar in huvudet vid min hals! Jag har fått en riktig kelgris!! antingen är han superbusig eller superkelig! och varje natt sover han i sängen med oss :) Imorgon har han varit här i en vecka, känns konstigt att man kan fästa sig vid någon så fort. Skulle han vara borta en dag skulle det kännas såå tomt!
Nu ska jag lägga mig i sängen o kollar på tv på datorn o sen blir det tv4 o programmet om Tiger Woods älskarinna. Det är hemskt nog att bli bedragen, o tänk när det dessutom blir offentligt o hela världen vet om det och älskarinnorna berättar i detalj var dom gjort. Jag hade gått under! så you go girl!! Elin verkar grym!!

så natti natti, imorgon blir det lååång jobbdag men sen blir det ledigt i helgen!:)

Kommentarer
Postat av: rebecca

Låter mysigt. (:

Har alltid viljat ha katt, men aldrg fått någon.

Vad är det för ras?



Ha en bra dag

kram

2009-12-18 @ 13:14:29
URL: http://bxh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0