jobb o mys hos mamma

whaa vilken lång dag det varit. känns som det var en vecka sen jag vaknade. men de va de icke. trodde aldrig jag skulle bli pigg när jag vaknade så låg lite extra länge. o nu är jag pigg. lite fel tid bara
jobbade till nio idag o sen kom mami o hämtade migså ska sova i systers säng inatt. bli jobb tidigt imorgon också. så har ungefär 6½ timme o sova nu. kul. nja.
sjukt kul att calle o erik gick vidare i idol :) tjoho. älskaaaade tove i början men tycker det bara har gått neråt för henne. o uppåt för calle :)

har glömt att berätta en liten rolig grej. förra veckan när vi var på överraskningsbröllop så blev det ändå "fånga buketten" grejen. så alla vi som inte var gifta, (inte så jättemånga ;) ) ställde upp oss o gissa vem som fångade!! jajamensan de va jag! så vi får väl se minsann ;) haha!har kvar den hemma. som en påminnelse. haha!
vi fick inte hämta vår lilla älskling imorgon så får bli på fredag istället. så om exakt en vecka så myser jag med vår nya familjemedlem o har precis kollat på idolfinalen! ska bli mys, men först en bra lördag o lugn söndag o sen en jobbvecka :)

nej nu blir det sängen
sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0