jobb o plugg?

har kommit hem från jobbet. Möts av en liten ullboll som blir glad av sällskap :)
Ska försöka börja hjälpa Olivia med en engelskagrej som jag lovat i någon månad nu! Måste börja någon gång!
Ska snart smaka pepparkakscheescake som pappa kom med igår! hoppas den är god för är så sötsugen nu!

Har tänkt på en sak ganska mycket dom senaste dagarna. Det här med att ha pojkvän och hur folk ser på det. För vissa känns det som att ha pojkvän är lika med att man är toffel, är med sin pojkvän hela tiden och man faller liksom bort. Jag är 21 år. Har flyttat hemifrån, vilket är ganska vanligt, och eftersom jag har pojkvän så faller det ju sig ganska naturligt att man flyttar ihop. Jag BOR med honom, det betyder att när jag inte gör något och inte han heller så träffas vi. Men jag kan inte på något vis se att folk kan tänka att, äh hon är ju bara med sin pojkvän hela tiden? Jag känner snarare nu när vi bor ihop att man får större behov av att komma ut och vara ifrån varandra lite. Därför känns det extra tråkigt att man just faller bort. Jag vet inte om det är så kanske att folk som inte har pojkvän tänker annorlunda? Men det gör alla fall att man lätt känner sig lite ensam ibland fast man inte behöver. Jag undrar om jag o min pojkvän gjorde slut om situationen skulle ändras då. är ganska säker på det faktiskt. mina ögon ser det. Men jag tänker lova mig själv nu att inte må mer dåligt över det här. Inga mera tårar alls. Jag har bra vänner, bra pojkvän, bra familj o nu har jag även en liten kattunge som gör mig lite extra glad varje dag. jag blir bara så dumt jävla ledsen när jag ser vissa saker.

men för att vara lite positiv nu så fick jag mera pengar av dumma akassan ;) o nu skriker min mage efter kaka!
så nu ska jag trycka i mig o sen somnar jag nog gått, efter paradise då såklart!
natti

Kommentarer
Postat av: Sess

I now how you feel!

2009-12-17 @ 21:36:42
URL: http://sedjan.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0