mysig måndag

Har sovit länge, tills min Tyson kom o väckte mig o ville busa. Sen har jag ääääntligen träffas min kusin Julia som annars bor i Göteborg! Blev stan med syster o nu har jag fixat det sista, skönt!
Nu ikväll kommer Malin Lina o Frida hit så ska vi mysa o kolla på film!

Helgen var riktigt bra! i lördags träffades Addox o Tyson för första gången! och det gick riktigt bra, jag trodde Tyson skulle springa iväg o gömma sig så fort han fick chansen men dom har till o med pussats! :)
sen var det glöggfest på kvällen hemma hos Louise o sen på Gastons o Mårtensson. en lyckad kväll, även om jag inte mådde topp i slutet! sen var det bara o vara snäll flickvän o gå upp vid nio(!) dagen efter, åka till torup o fira jonatans morfar! o sen var det 8-års firande för min lilla kusin. så det har varit en fullspäckad helg!

nu är det fyra jobbdagar o sen lite ledigt igen! men det ska nog funka :)
nu kommer Emmy o vi ska åka o handla, problemet är bara att jag o Emmy pratar så mycket så det lär väl ta några timmar! haha! har redan laddat upp med massa jag ska säg ;) så Emmy håll i dig!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hahaha! Elin jag tycker nog att vi klarade av handlingen ganska bra ändå.....trots allt snackande! Tack för att du räddade mig! Puss

2009-12-21 @ 20:13:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0