söndagskväll!

oj är så trött nu. vaknade tjugo i sju imorse av att bemanningen ringde. så blev jobb ikväll igen!
Igår var jag hemma hos mamma o åt god middag tillsammans med vår förra granne Helena o hennes sambo o hennes två små barn o deras gemensamma lilla tjej som bara är fyra veckor! Även Linus lilla kusin:)
oooo så mysigt det är med bebisar! blir helt galet bebiskär. lilla dockan som bara låg o tittade o myste!
jag vill ha en bebis!
var hos min lilla mormor idag. är där alldeles för sällan. var även på kyrkogården o hälsade på min morfar!
nu är jag helt slut. det blir paradise o sen sömn o imorgon är det jobb igen!
men imorgon ska jag också ringa ajnur som jag inte pratat med på evigheter!!

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0