tuesday

ligger i sängen o gottar mig med tvn på o datorn i knät.
fick ställa klockan imorse men låg ändå kvar mer än en timme o soov. tänk att det kan vara så skönt o sova. helt underbart. på det viset är det bra att jag jobbar så mycket kvällar nu. men idag var det ingen vanlig dag för jag skulle ta bussen ut till linus, som jag inte träffat på några månader!
va kul o ses igen :)! o vi tog en promenad o hälsade på Helena o Hannes o Linus nya lilla kusin Linnea. hon sov när vi kom o sen ville hon ha mat o efter det så somnade hon hos mig. oo så mysigt det är med små knyten!!
sen spelade vi massa wii o skrattade :)
sen följde jag med linus när han tog sprutan. har fortfarande inte bestämt mig.. blir noginte. men man vet ju aldrig kan aldrig bestämma mig. sen gick vi inom västergård o köpta frallor o sockerbullar. mumma!:)
sen blev det jobb o sen hämtade jonatanis mig o nu ligger jag här.'
imorgon ställer jag klockan på 11.00. underbart
o träffade lollo idag när vi skulle ut o gå. o funderade på om vi skulle dra ihop gamla gamla gänget o ha en fest som förr?:) hade varit sjukt kul!!!

nu ska jag ut o stänga av tvn o se vad jonatan säger ;) moahaha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0