22.22

vem precis vad jag önskar mig :)

ligger ensam i den stora sängen nu o funderar på om jag ska försöka sova eller kolla på ett the hills avsnitt till.
klarade av o jobba 1½ timme idag innan min kropp inte orkar mer. jag har ofta sjuk mensvärk, så jag knappt kan stå. men idag tog priset, började kallsvettas, fick yrsel o efter x antal pauser mellan allt lyftande fick jag springa på toa o spy. fy fan. har aldrig haft så ont i magen. men som tur va kunde älskling komma o hämta mej. bums i säng igen o vaknade inte förrän kl ett när mamma ringde.  hoppas de e bättre imorgon, jobbigt bara när inte tabletterna hjälper :(

nu har min älskling spelat klart sin bandymatch. väntar på samtalet om hur det gick,
så nu ska jag alltså försöka somna alldeles själv. vilket jag inte är bra på. men vid ettiden kommer alla fall en varm kropp krypa ner bredvid mej. längtar.

blir nog mer the hills.

natti
saknar det där :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0