bramåndag!

inte ofta man har en måndag som har varit så bra som idag!
Först fick jag positiva besked ang. sommaren o sen ringde dom o ville jag skulle jobba på nästa mässa på elmia.
elmia inspiration 2009. en frisörmässa som ska ha modevisning med lars wallinkläder o massa frisörer från hela världen! ska bli grymt kul! jobbar inte hela dagarna så sen kan man ju mingla runt!
jobbar bara imorgon också sen e jag ledig tills nästa onsdag! ska dock hem i helgen igen!!! underbart!
måste ju bara försöka fixa mitt eget hår också! haha

o nästa måndag bokade jag o min man bio. män som hatar kvinnor. fick med han på den ändå :);) ska bli mys!
nu tror jag maten snart är klar! är så jäkla glad nu.

pratade massa i helgen om min o jonatans flytt. längtar ju ännu mer då! men bara några månader kvar! tjoho!
helgen var förövrigt super. på fredagen stod man o frös häcken av sig o kollade på bandy! men dom vann med massa mål så de var det värt ;) på fredagen skulle torup ha träningsmatch med fotbollen i hylte så medans dom hade samling åkte jag camilla o matilda till hyltes sporthall. camilla tränade o jag o matilda bastade o duschade o hade det gott. nästa gång är det tänkt att jag ska träna också! herrejisses hur ska det gå. haha! sen kollade vi på fotboll o frös ännu mer än dagen innan! usch vad kallt. kändes konstigt o se min älskling på planen igen, men det gick super! även om jag o camilla va lite smånervösa! sen på kvällen var det utgång med killarna, även om förfesten hos linus var bäst!! o mina o kims små uppvisningar slog allt! haha!
nu har jag börjat packa ner mitt rum på strandgatan också. kommer bli en mellanperiod med alla mina grejer nu men till sommaren är allt bra igen :)


imorgon fyller min mammi år så grattis till VÄRLDENS BÄSTA MAMMA!

pusssiiiis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0