fetttis|dagen

shit vad jag känner mig proppmätt nu med onyttigheter. fettisdagen har nu blivit (fettis)dagen. göött. trivs som fan.
kollade lite på rosing men hennes läppar kändes så motbjudande så bytte kanal. kan ju undra hur det känns att kyssa dom. typ som en hårt pumpad sittring. blä.. tackar mej vet jag min babes goooa mjuka lips.

nu börjar andra avenyn så kanske ska man svälla till det.
helt galet förövrigt hur människor som spelar tvspel blir helt avskärma sig från resten av världen.
glass med en stor sked nutella. fyfa va gott. varför inte svälla ordentligt när man väl ska svälla.

o nu e man ju ledig till nästa onsdag också. så varför inte ha en svällarevecka. jo imorgon börjar jag dagen med VITT bröd och nutella. fortsätter med lunch. pizza med nutella(?) mellis, en semla, lägger lite nutella tillsammans med mandelmassan o sen kvällsmat. varför inte pasta med nutellasås. nutella e livet.

sooo long

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0