helgen

var helt slut i fredags efter en minst sagt tung arbetsvecka. är inte van vid att lyfta så tungt!! halv sju satte jag mej på bussen mot halmstad. steg av precis utanför huset. så smidigt. fixade mej lite hemma o drack lite vin innan ett gäng glada gubbar kom upp. även om jag va ganska trött så fick linus o jensa mej på partyhumör så efter några fler glas vin o en nöddrink så stack vi tre ner på stan. först var vi på morfars, som jag tycker blivit riktigt tråkigt. varit där dom två senaste helgerna o båda gångerna har jag blivit superbesviken så vi skyndade oss därifrån och gick till bulls istället :) där fortsatte vi dricka o sen sa jag till linus att ja va sugen på chips så han gick ner o fixade en korg med nachos o vitlöksdipp o nån mer sås!!! MUMS! helt plötsligt va klockan två o dom stängde. vi som hade så trevligt men vi ville inte hem än så vi drog in på mårtensson o underbar den sista timmen. men det har ju verkligen blivit dagis där nu :( det var ju vekrligen det bästa innan. men får hoppas på att superfredag blir något mkt bättre!! men de va kul o härma andras dans o larva sej lite. :) på vägen ut träffade vi en norsk. o jag va lite full o blev väldigt förundrad över deras fina språk. haha! så va hemma halv fyra efter en riktigt trevlig o rolig kväll :)! tack boys

i lördags vaknade jag supertidigt. varför gör man alltid det när man varit ute. jag vaknar alltid vid runt åtta. så jävla jobbigt. kan ibland somna om men så va icke fallet i lördags. klarvaken. men låg ändå i sängen länge o gottade mej innan jag åkte till oskarström o kollade på min man o dom vann med 8-3 :) kul! sen på kvällen var det kalas för min lilla syster som fyller arton imorgon!!! kan knappt fatta det! o igår var det bara lugnt o mys hemma hos jonatans familj.

känns konstigt o sitta hemma en måndag nu. men ganska gott samtidigt. det svåra är att jag inte kan sova för länge på dagarna för det är ju ändå vissa dagar jag måste gå upp kl sex. men de ska nog gå :) har hittat världens finaste mobil nu som jag vill ska bli min! får nog bli så att jag åker in o kollar på den imorgon


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0