jag är förbannad

det märks verkligen när jag behöver få mat i mig för jag blir så sjukt lättirriterad. o nu hjälper det ju inte att jag var förbannad redan innan.
jag har funderat på en sak dom senaste timmarna. att det finns en del människor som försöker spela så jäkla överlägsna. typ som att dom vill ge intrycket att dom är så himla bra o kan allting. såna typer som typ får en att känna en obehagskänsla. nu har min psykologiska sida kommit på att många av dom här människorna är såna för att dölja vad som finns under. för egentligen är dom lite mindre bildade och inte alls så smarta. så den här attityden är som ett skal för att skydda. och jag tror en del också tror att dom kanske är så överlägsna fast omvärlden ser dom göra bort sig gång på gång. sen finns det såklart dom som är överlägsna för att dom är mer smarta o bildade än omvärlden.
men det är skitsamma för den här insikten fick mig att må så jäkla bra. och nästa gång jag möter en sån obehaglig människa så ska jag tänka på min teori o skratta för mig själv!
fasader kan brista. o förr eller senare tror jag det gör det för alla. för jag kan se en spricka vetdu

pratade precis med mammi också. känns lite bättre :) längtar redan hem.

men nu ska jag laga lite mat innan jag exploderar och säger saker till någon som är sanna men kanske inte lämpliga att säga med tanke på vissa situationer. ghaaaa!!!

jahopp. igår åkte min lilla frida iväg på äventyr med sin man. fattar inte att jag ska klara fem veckor när jag saknar så mycket efter en dag. men det får bara gå helt enkelt. får skriva långa mail så jag får saker o ting ur mej. för frida är bäst på att ge bra ord o hon e bäst på att lyssna. puss på dej!

förresten, presenterna i lördags blev super :)
o så älskar jag min nya bebis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0