kladdkakaskiiit

va så galet gottesugen idag så då gör jag det jag gör ibland. bakar en kladdkaka. testade ett nytt recept o smeten va mkt godare än den förra smeten. så sätter jag in den i ugnen o sådär. o sen ska jag då ta ut den. den låg i en folieform. o den va hal. så vad gör jag. jo jag tappar den i golvet UPP O NER!!! Fuck. haha! o det va typ nästan helt som smet. haha!
så vi bestämmer att jag ska göra en ny. medans den är i ugnen går jag in o äter o kollar på tv. o sen jävlar glömde jag bort kladdkakan. så nu blev den inte kletig :( va ingen lyckad kladdkake dag idag!

däremot har den varit superlyckad på andra sätt så nu håller jag tummarna o ber att det ska gå vägen för mig o baby!
skulle i så fall vara det bästa som hänt på jag vet inte hur länge!!

imorgon åker vi till halmstad igen direkt efter jobbet. jonatan har bandymatch på fredagkvällen. ska bli kul o kolla på torulund, för där har jag aldrig kollat på bandy innan. måste bara ta på sej galet mkt kläder!! o mina gosiga skor med raggsockor!

kanske ska börja packa lite nu. finns inget värre än o packa för en helg. känns aldrig som man får med sej tillräckligt. fast det får man ju o lite därtill. men just packningstillfället. ååååh.

halmstad imorgon :D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0