min baby fyller år!

idag är det såklart alla hjärtans dag för alla! men för mig är det också min underbara pojkväns födelsedag! :)
så efter avskedsmiddagen med daniel o frida igår så åkte vi till abborrhult. imorse vaknade vi av att familjen andersson gratulerade jonatan. sen åkte dom på bandy o har varit iväg hela dagen. kom precis hem. så jag matilda o camilla har haft en riktigt mysig dag! vi har varit nere hos deras kusiner o sen har vi varit vid sjön resten av dagen o grillat korv o myst med hundar, var en suuupersöt valp med. en blandning mellan labrador o schäfer. sötnos.
så snart kommer jonatans mormor o morfar hit o firar lite sen får vi se vad vi hittar på!

o mina presenter till baby kommer säkert bli lyckade! så som jag kämpat! haha!

hoppas alla får en fortsatt mysig alla hjärtans dag! det ska jag ha!
o förresten nu har jag min nya rosa babymobil också :)

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0