mina vänner

när man inte känner sej riktigt på topp som jag gör nu (en blandning av menshumör och problem) så är det så skönt o sätta på en lars winnerbäck låt. en gammal lwlåt. o logga in på msn o prata med vänner. vänner som är bäst. fick prata med kim som varit iväg o åkt skidor i tre veckor. o fick prata med sabina o bestämma att jag ska häla på henne på teneriffa i mars. två bra saker som gjorde mej så glad.

o idag flyttade min katt hem till min kusin o moster med man igen. jävla lägenhet. men natten till söndagen var bäst o den kommer jag leva på så länge. när jag väcks av att morris kommer upp vid mitt huvud o puffar på mej med sin kalla nos o vill gosa. o spinner o spinner o vi ligger o myser. o när jag vaknade när han låg vid våra fötter o bara kollade på honom. när han låg o sov, min sötnos. kanske var sista gången. han är speciell min katt. det säger alla :) tänk så längesen det var när vi fick honom. jag var åtta år o jag tjatade till jag fick som jag ville. det har vi aldrig ångrat en sekund. sedan dess har vi varit bästa vänner. o så många nätter vi delat säng han ojag. hehe. det är konstigt med djur, så fort jag var ledsen eller något så kom morris alltid till mej. precis som han kände det. dom är nog smartare än vi tror.

nu ska jag ta min sista del av tonfiskmackan o sen en bit av kladdkakan jag gjorde nyss.

men får inte glömma att det är min lillasysters födelsedag idag. pratade med henne innan o hon lät så glad så glad så glad.
men fyller bara arton en gång. o det ska man ta vara på. liten blir stor :) du har hela ditt liv framför dig nu. den bästa tiden! Grattis till världens bästa syster.

o en puss till min man som alltid, alltid finns där. älskar dig

Kommentarer
Postat av: olivia

fan vad jobbigt inlägg, sitter med tårarna ner för kinderna. Morris är verkligen världens bästa, och du med! jag älskar dig!

2009-02-03 @ 23:10:58
URL: http://oliviajosefin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0