ooooo!!

har varit o köpt glass o vitaminer till håret, kommer hem o sätter på tvn. o där är dom! så fina o så söta. jag blir så kär när jag ser sådant. så kär i kärleken! självklart pratar jag om sveriges fina kronprinsessa och daniel :)
tycker det är superkul att dom har förlovat sig! har varit glad sen jag såg det på texttv imorse. för finns det något bättre än att se gulliga personer vara gulliga tillsammans. oo så sött! dom såg perfekta ut!

nu väntar jag på att min egna lilla älskling ska komma hem.
men innan dess ska jag trycka i mig några mackor med nutella!
blir en onyttig dag idag igen. åt världens godaste semla på jobbet :) o igår ska vi inte tala om! haha

grattis min älskade mammi! du är bäst!
None

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0