så va helgen slut..

i fredags hade jag o min man myskväll hemma i lägenheten alldeles själva. lyx. kollade på film o myste. perfekt fredag! sov länge på lördagen o åkte sen till tipshallen o kollade på lite fotboll. o sen var det bara o börja tagga för utgång! vi började hos fidde. fick träffa ajnur :) o sen lekte vi med ballonger o kapsyler. väntar på bilder från alle. måste vara sjukt roliga bilder. dom där ballongerna va Inte o leka med! haha! har aldrig haft så kul när man tar kort på fyllan! sen åkte vi in till stan o in på centrum. hade ju min Alle med mej o då är det alltid roligt!! :):) sen fick vi ta den tråkiga bussen hem. o hem kom vi ju även om vi va tvungna o hoppa av bussen en gång ;)
klockan ringde 8 imorse. så fem timmars sömn fick räcka sen åkte jag o baby ut till råslätt där sjuss väntade till göteborg. sen har det varit bandy hela dagen. kom hem halv sju... lagom trött.
men vi fick i oss lite bakismat på mcD. :)
machen va piss så skit på den.

nu är det bara två dagar på jobbet sen åker vi hem till halmstad. jonatan har ju sportlov nu. ska bli så skönt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0