2009!!

nu ska jag snart åka iväg till min man o hoppas på att det inte regnar där!
alla skriver årsresumé hit o dit. men jag tänker skippa det för 2008. det finns mycket som hänt det året som jag lagt bakom mig och nu längtar jag bara efter allt som kommer hända 2009!
det bästa o största är väl att jag o min baby ska flytta ihop på riktigt. :) ska bli superskönt o kul!
sen tar min älskling studenten! o jag ska gå med på hans bal, i min rooosa klänning :D

nyår var bara bra, jag fick min nyårskyss av min prins o maten var godare än god!! :D frida o jag lyckades grymt bra!

men nu får jag väl rota runt o se om jag hittar några termobyxor så jag kan trilla på isen. haha! hoppas bara det fortfarande går o åka. men brukar ju alltid vara värre i torup ;)
ikväll blir det spel o lite vin hoppas jag!

o sen ber vi en liten bön för att min förkylning ska försvinna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0